VILKEN HEELG!

Herrejäklar vilken helg man har haft :D
Min fredag var verkligen helt galet bra. Vi gick till entourge för att Natalie känner Bobby (mammas pojkar) som är club chef så vi kom in gratis och så :)
Jag dansade som en galning hela kvällen med allt och alla. Sedan gick vi till Max och käkade lite. Sedan mötte vi upp Micke och Niklas och tog en taxi bort till Whitroom. Var där typ 20 min och sedan blev det hemgång. :D
Och finaste bästaste Natalie bjöd på massor och jag fick till och med presenter :D Blev så himla glad! FINA FINA FINA BÄSTA VÄN!!!! <3<3

Åkte hem ganska tidigt på lördagen, åkte bort till thaien, plockade upp lite sushi. Slängde mig i badkaret och somnade. Vid 5 plockade Tessan och Lisa upp mig och så åkte vi till Lisa och började förbereda kvällens middag.
Förätt : Lyx toast skagen med räkor.
Varmrätt: Oxfile med potatisgratäng, rödvidsås och Bea.
Efterrätt (som vi glömde äta) Glass med varma hallon.

Vi käkade, drack och dansade hos Lisa sen gick vi til Max en stund och sedan bort till storpub där det visade sig vara 23 så då blev det hemgång.

Idag har jag lunchat och fikat med Tessan och vi har bestämt en thaimat+solsidan kväll och i morgon blir det en trip till IKEA :D


Sådär, nu ska jag bjuda på lite bilder från fredagen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade älskade du :D

Du är värd mycket mer!!! <3

2011-02-27 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0