Sådärja

Då var man på g hem till Nynäs igen.

Blev en lyxfrulle med räkmacka och kakor på Lennarts Konditori. Fick ett riktigt skrattanfall av en gubbe som pratade helt galet fult, stackars mitt sällskap fick skämmas för mig ^^ Blev sedan en vända på willys, inhandlade fläskfile, potatisgratäng och whiskysås.

Det blev en riiiktigt fin middag också. Siiicken fredag ^^

Bowling blev inbokat klockan sex. Dock så var det bara 50% av sällskapet som deltog. Alltså jag, Sebbe och Adam. Jag var som vanligt stöddig innan och sa att jag var bäst på bowling. (jag brukar fan vara bra) Men Sebbe var allt snäppet vassade och Adam kom snabbt ikapp min lilla ledning och gick om. Men om man sedan tittade på totalen så slog jag Adam! YES! Jag lyckades även slå en strike när jag stod med ryggen emot och kastade klotet mellan benen..deeee ni ;)

Nu sitter vi i bilen och jag nördar mig här.. Adam hade ju världens highteck grejer så man kunde koppla in datorn till sterion också så nu DJar jag från spotify ;)

I morrn blir det jobb i 4 timmar sedan kanske det vankas bio...Får se vad man styr upp :D




SPÖKSNUBBE GAH



Snygga eller?



powernap för föraren?



Någon är inte alls lika taggad på att vara med på kort som jag..Han ser lite less ut



Så då fick han inte vara med längre

akta mongotungan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0