Puuh

Sådär det "läskiga" snacket visade sig vara ett utvecklingssamtal..eller "tätt på" som det heter. Man får ett frågeformulär och sedan säger chefen ett påstående tex "Frågar du alla kunder om du kan hjälpa dem?" Jag svarar vad jag anser och sedan svarar chefen på samma fråga. Man får alltså massor med konstuktiv kretik. Riktigt bra tycker jag. Man får veta precis vad man behöver tänka på!

Efter mötet sprang jag in på thorssan och köpte en chailatte. Då stod lyckligtvis Linda där med lilla Jullis. Alltid kul att springa på henne :) Hon hade även sagt åt hennes mor att lägga in ett gott ord för mig på hennes jobb som jag bett om :) Wiie

Nu ligger jag nere i vardagsrums soffan och latar mig. Pappa håller på att titta lite på min dator som jag gjort nått knas med. Ikoner har försvunnit från skrivbordet m.m...Men det börjar ordna upp sig nu. Nu håller han på att ta bort onödiga program och grejer.
Slängde ihop en riktigt god kladdkaka nyss. Nu ligger jag och väntar på att bli hungrig igen då ska jag laga i ordning tunnbrödsrulle :D
Huuuur gott är inte det? Med rostad lök och gurkmajonäs!
Usch jag äter verkligen hela tiden :D Konstigt att man inte är riktigt smällfet ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0