Jag hatar slipsar!

Jobbdagen gick fort idag. Men den var slitsam.
Jag hade fått en lista av Maria med saker jag skulle göra.

1. Vika om ALLA nya chinos på ett sätt så dom inte bildade "skidbackar".
2. Fixa slipsväggen med de nya slipsarna som kommit.
3. Bära ner höst-rean i källaren och organisera upp den.
4. Packa ihop alla kartonger och slänga alla sopor.


Allting gick fin fint, utom med slipsjävlarna...711 färger men bara 20 spjut! Både jag och Malin gav upp med slipsväggen och gick på den lite mindre slipsställningen istället..Den lyckades vi med iaf! :D

Tessan är nu hemma från semester också :D Wiie, hon kom förbi med en chailatte på mitt jobb igen och visade upp sitt fina bruna nylle :D Vi hade en inplanerad middag för kvällen också :D Me so happy.

Efter jobbet drog jag och solade litegranna med Jessica :D Jag blev lite brun idag..Mina fina sommar-fräknar på näsan har börjat dyka upp också ! Fniss! Och sedan knatade jag ner till Tessan och åt mumsigt kött och sallad :D Lisa kom även förbi och vi snackade massa bajs ! GILLA GILLA GILLA.
Jag passade även på att våldta Tessans garderob också..snodde med mig två sommarklänningar :D

I morgon kommer Natalie ner hit och myser. Vi ska ta en lunch på thaien och sedan får vi se vad vi hittar på.. Hoppas att det inte snöar lika galet i morgon bara!


En liten osminkad mongis Elin Precis efter vi solat :D MIHHIHI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0