ibland börjar man undra om man har problem!

Det blev en riktigt lyckad gårdag minsann!

Jag var uppe och studsade (läs hasade) redan vid 8 för jag tänkte att jag skulle slippa stressa innan jag skulle åka in till stan med 10 tåget. Planen sprack redan i duschen, det var så varmt och mysigt där så det blev en 40 minuters dusch. Vilket resulterade i att jag fick hoppa över frukosten. Jag menar , jag skulle ju hinna locka håret!

Jag var inne i stan vid strax efter 11 och eftersom jag inte skulle möta upp Ellinor fören vid 12 knatade jag till Åhléns för att införskaffa mig lite torrschampoo.
När klockan började ticka mot 12 åkte jag bort till slussen. Ellinor var ännu inte där så jag smet in på Gina. Oj där hittade jag ju fin fina fjäderörhängen som jag letat efter, OOOJ rea på smycket bara 19:-...Oops

När Ellinor äntligen kom så gick till café Fotöljen. På vägen ner gick vi förbi Belle Shoes..
Jag: 70% REA på SKOR!!!! KOLLA ELLINOR!!!!
Ellinor: Dääär går vi INTE in kom nu Elin!
Jag: meen meen..aa okejra :(


Det blev det en hälsotallrik som var såå jäkla god! Och sedan till dagens höjdpunkt. KLADDKAKAN! SHIT. MIN. GUD!!! Kladdigast ever och svin god! MUMS

Seeeen när vi skrattat så vi inte fått luft och gottat klart oss vandrade vi uppåt igen..
Ellinor: Skaa vi gå in och kika lite bara där på Belles?
Jag: JAAAA, (detta kommer nog inte sluta bra..)

Ojdå jag kom ut med att par skor..Men det var ju billigt..299:- ehe!



Inte as bra bild dock meeen ;D

Nu ska jag rota runt lite här och se om jag hittar någonting att ätaa

Juuste blev ju två fikor igår, blev ju bjuden på en varm choklad av en liten flummig fiiilur igår efter MYYYCKET tjat :D


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så det blev en fika med flummet ändå ;)

2011-02-17 @ 13:20:08
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0