Hej hej hemskt mycket hej denna soliga dag!

Har sovit som en drottning i natt. Elin <3 fluffiga täcken!!
Drömde dock en rikigt cpdröm om exet, haha enligt drömmen hade jag inte hämtat mina saker från lyan ännu, så jag gick bara dit så blev det världens tjaffs för att jag kom utan att säga nått och sen så blev jag skit arg och typ tänkte slå honom men sen började jag böla och gick för att plockade ihop alla saker...då kom han efter och var skitglad så började vi busa och han kittlade mig massor.. :S cp dröm well well!
Påminn mig om att aldrig skaffa rullgardiner..Man kan ju sova hela jäkla dagen för att man tror att det är natt varje gång man öppnar ögonen!

Igår blev det myskväll hos Sebbe och Sara med morötter, dipp och chips! Vi kollade på The book of Eli som vi mest skrattade åt i början för att vi alla hela tiden kommenterade massa knasiga saker.

Jag ska snart knata bort till Ica för att handla lite stuff tänkte jag. Ikväll tror jag det vankas lite bowling meen ingenting är helt spikat ännu!

Hm måste nog ta en dusch innan jag går, mitt hår behöver sig en tvätt..
Har ju hittat min nya favorit.. TORRSCHAMPO. Bästa uppfinningen på jorden.




Kommentarer
Postat av: ems

Jag kan typ inte leva utan Kisbys torrshampo, det är awesome!

2011-02-18 @ 14:45:22
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0