Galet

Det blev en riktigt bra lördag i Södertälje :)

Kom till Sandra vid 5, då blev det lite sushi. Sedan gick vi hem till henne och började fixa oss lite. Efter ett tag kom även hennes vän Johanna :D
Vid halv 8 kom Emelie och hämta upp oss och vi åkte ut till viksberg där Carro bor :) Där blev det massor med dans, dricka och skratt. När klockan började närma sig 11 hoppade vi alla in i en taxi och drog till flamingo :)
Hittade den gamlde björnen Andreas där inne som som vanligt presenterade mig för alla han känner!

Vi styrde lite efterfest hemma hos Sandra. Mycket skojs tills typ alla somnade. Jahapp tänkte jag när jag tittade mig omkring, vart fasen ska jag sova. Sandra låg på soffan. Andreas i fotöljen och Per över hela sängen... Men då kom ett förslag upp som erbjöd både sovplats och mat. TAGET! Det stektes hamburgare klockan 5 på morgonen och sedan som jag som en bebis :D

Denna dag har jag totalt sovit bort. Blev lite Max-mat tillsammans med Andreas och Sandra på kvällen och sedan entrade Ebba och Emelie Andreas lägenhet lagom tills att Solsidan börjde!
Vid 9 var Andreas så snäll att han faktiskt körde mig enda hem :) Sandra följde med som sällskap!

Nu är jag trött och ska sova. Tror att jag beger mig ut på äventyr igen på onsdag. Men först ska jag fika med sötnosen Ellinor och kanske även en annan liten prick :D Vi får se.

Ruskigt ful bild på alla :D haha

Sick gulliga tjejer :D Jag, Carro, Ebba

Jag och Bästa Sandra <3

Kanske dags att sluta sola nu? NEEGER :D haha

Seexyyfaaace! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0