Fireworks!

Slitsam dag igår på jobbet, jag åkte som vanligt på att styra upp täckesavdelningen nu när Camilla är lite ledig..Trött som ett as är jag när klockan äntligen slår 7.. Mannen ringer och säger att han är ute och går och tänkte möta upp mig så vi kunde ta en prommis hem. :)

När vi väl möts så får jag en stor ros.. "Ååå men vad du är gulliig, Taack"..
"Vill bara visa hur mycket jag uppskattar dig" <3

Vi traskar vidare och babblar massa skit, när vi gått förbi kyrkan och kommit fram till korsningen vid centrum tänker jag såklart gå rakt fram eftersom det är närmaste vägen hem men Calle han svänger ner mot hamnen.. Jaha? Varför går vi här? frågar jag lite förvånat.. "Varför inte ?" Svarar han.. "tjaa sant"... Vi hinner dock inte gå lång på den vägen för Calle han går mot Lydias.. "Tänkte, vi måste ju äta ;)" Hahah aaaw :D

Vi sätter oss till bords och då tar Calle rosen från vasen på bordet
(som jag inte ens har uppmärksammat)
"Den här är för att du är Underbar"
..
Då hajjade jag till att det var bara vårat bord som var dukat med vit duk och att visst inte alla borden hade en ros utan den hade han såklart varit där innan och lämnat av!

 

Så bjöd han mig på en tvårätters middag och en flaska rött. Riktigt smarrigt! :D Bortskämd tjeeej!!

När vi var oförskämt mätta och lite runda om fötterna traskade vi hemmåt:) Framme vid ytterdörren väntar jag som vanligt på att han ska ta fram nycklarna för att jag är för lat för att själv göra det.. "Det är öppet".. Åå att han aldrig låser dörren den här mannen alltså, tänker jag för mig själv.. Öppnar dörren och möts av.....

 

Aa, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, jag tror jag bara stod och fnittrade och kände mig löjligt bortskämd.. Dom tre rosorna som ligger på bordet är dom två jag fick under kvällen plus en som låg på bordet när jag kom hem.. "Hur många rosor har du nu da?" 3 :D... "och var betyder tre rosor?" .. You tell me!..

"Jag älskar dig Elin"

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh gosmannen! :)

2011-12-03 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0