Dagen innan jul!

Fullt ös medvetslös känns som ett bra uttryck för dagen... kanske en gissning!

Igår var det bra drag hela dagen och det visade sig i kassan kan jag lova... om gårdagen var så hur kommer då dagen idag bli egentligen? Känner mig nästan lite nervös!

Laddar dagen med gröt igen... gjorde knäck igår... mikroknäck dessutom blev bra tredje gången... alla mikrovågsugnar är så olika så koktiden varierar lite.. så först blev som stenhårda, nästa sats jättelös och 3 blev kalasbra :D Dom åker med till jobbet idag.. inte för att jag tror att man kommer hinna äta dom:P

Nej dags att börja fixa sig lite då.. skönt att vara uppe i tid faktiskt. Går alltid upp så jag precis hinner med allting! Nu skulle det duschas också så fick gå upp tidigare!


.

haha borde vara olaglig att se ut sådär haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0