uppkastning

Himla trevlig lördag hade jag minsann! På tok för mycket dricka men så kan det gå ibland...träffade massa mysiga människor...säkert fler än vad jag kommer ihåg... På söndagen blev det jobb trots min bön. Jag mådde faktiskt inte ett dugg bra och det blev bara värre och värre för varje timma som gick... Slutade med att förstå tvingade fram en så kallad uppkastning...då kändes det lite bättre, försökte dricka lite cola och vatten och då kom illamåendet tillbaka. Då kom Emelie på den briljanta lönsningen.. Tomatjuice, jaaa as bra det stabiliserar ju magen...aaa jo tjena, jag tog en liten sipp och sedan komma allting upp igen.. men efter det så mådde jag prima, antingen hungrig eftersom magen då var tom med jag avstod från både mat och dryck fram till 4 då jag petade i mig en liten prinskorv, en snitt och en liten godisbit.

Idag är det jobb igen, 3 dagar kvar sen blir det GBG!! tjoflöjt! :D Blir förmodligen as kalas!! :D
Nej nu är det dags att dra på lite smink och sedan bege sig till bussen eftersom tågen inte går nu längre!

Peace!

http://3.bp.blogspot.com/_r3_aHzkZQrk/SXSWqSuXg4I/AAAAAAAAAFM/IpFxo_WKCkk/s200/spya.png


Kommentarer
Postat av: tessan

"uppkastning" hahaha, jag dööör. :)

2011-08-22 @ 18:57:34
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0