Psykostörd?

Man lyckades missa jobbtiden idag, början visst 10.30 och inte 16. OJ? Men det löste sig så jag fick jobba i morgon istället! I morgon blir det även in till Grönan för att kika på Oscar Lindros:)

Spenderade förmiddagen med Sara, riktigt mysigt att träffa henne igen! Länge sen sist! Sedan mötte jag upp mammsen och gick lite ärenden på stan. Fick en uppsättning sängkläder som jag just nu ligger och myser i! Inte fy skam alls!

Kikade på Black Swan nyss och känner mig nu så som rubriken. Psykostörd. Galet knasig film alltså. Och man satt hela tiden och äcklade sig hennes rygg. På tok för smal tjej uj uj uj!

Nu har även jag blivit tvingad att ladda ner Wordfeud och om sanningen ska fram så känner jag mig lite fast.

Nu blir det sovtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0