Vaaart gick solen?

Igår var jag riktigt duktig tyckte jag med mina promenader. Dock så straffade gud mig iaf och gav mig en gigantisk blåsa på hälen! :( Ändå blev det en promenad i skogen med Sara, Doris och Elliot och sedan lite lek i sandlådan. Var iofs bara jag som lekte med sandgrejerna men det var ju skoj:P Sen började det bli dags för hemgång, men kunde ju inte gå med min fina blåsa så som tur var kom bästa Martin och hämta mig från Sara så jag slapp gå med min onda häl!



Igår tänkte jag även ge mig på att "bara vara hemma"...själv alltså. Det gick inte så bra. Jag kollade lite på serier, duschade, blev uttråkad så jag sminkad mig och lockade håret..sen...gick jag ner till Martin. HAHA :D BRA det gick. Jäkligt smidigt att ha vänner på 5 mins avstånd:D tjohoo!
Blev bara massa soffhäng, Mike joinade in efter en stund också! :D

Jag hade hoppas på väder idag också men det verkade jag ju inte få! Men det blir promenad sen lite senare tänkte jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0