Sunny Sunday!

Fint väder ute och jag har inte satt min fot ute ännu! Shame on mee!!

Blev en lugn kväll igår, jag var riktigt trött och seg. Åkte förbi Lisa med min och Tessans present och sedan blev det hem och äta hemmagjord pizza. Slängde mig sedan i sängen och började kolla på en film med riktigt kass kvalle. En timmas pratstund i tele och sedan plockade Mike och Martin upp mig.
Vi åkte runt lite i bilen, hälsade på deras vän ludde och sedan hamnade vi Mikes soffa tillsammans med en film.
Jag och Martin slocknade medan Mike kollade klart på hela filmen. När vi slog upp ögonen satt han och spelade Wow så då knatade vi hem. Klockan var då 02.00 :P

Väl hemma kände jag mig inte jättetrött, hade som tur var lite sällskap på facebook sen vid 03 så kände jag att sängen kallade!

Idag har jag spenderat timmarna i sängen.
Till och från sovandes fram till 13.30 då jag tvingade upp mig själv.
Har precis käkat lite lunch och hjälpt mamma skriva matsedel inför nästa vecka!
Nu ska jag slänga igång musiken och städa mitt rum och röja undan röran i min klädkammare. Sen blir det promenad med Martin följt av....TACO!! Wiieeehuu !

http://4.bp.blogspot.com/_Iv2Qp80B1tg/S64oJEgnZQI/AAAAAAAAACc/bEhFiGZxM5U/s1600/tacos.jpg

 

Märkligt, om man söker på Taco på google så är det nästan bara med såna där skal det kommer upp? Betyder det alltså att jag äter taco fel eftersom jag äter med mjukt bröd?
Hittade inte en enda bild på taco i mjukt bröd :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0