Snor snor!

Undrar hur mycket snor man kan ha i näsan eller om det liksom bildas nytt hela hela hela tiden typ när man är fökyld? Låg och hostade mig till söms i går, det är alltid trevligt!
Nu på morgonen den halvtimma jag varit uppe har jag roat mig med att byta smycke i naveln. Vilket jag inte gjort på 1000 år. Kände mig som en liten fjortis när jag stod där och valde bland mina 40 olika!

Nu SKA jag plocka upp alla kläder jag hade med mig till Tessan i fredags. När jag gjorde det tillåter jag mig själv att gå och sola. Det är bra att man måste ställa ultimatum till sig själv. BRAAAA självdiciplin! Well well!
Ingenting alls planerat idag, blir promenad som vanligt bara! Älskar fortfarande mina träningskläder.

På tordag är det LÖÖÖN :D SÅ välbehövligt!

Puss o kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0