Oh noo you didn´t! :D

Sådär ja, back in business efter denna fantastiska helg!

Fredagen spenderades hemma hos Tessan med lite rödvin, klädprovning och sleepover! SÅÅ mysigt! Hjärta den tjejen!

På lördagen blev det lite ärenden på stan följt av fix inför kvällen! Vid 6 började resten av tjejerna droppa in, mousserande vinare korkades upp och firandet för Therese var igång!
Det blev 9 tåget in till stan, följt av utgång på Amba! Vi var där sjukt tidigt så var inte så mycket drag! Men det kom igång efter en stund! Vi tjejer dansade massor, jag sprang in i en gammal vän som jag delade massor med awesome moves med! Riktigt bra kväll!

Spenderade Söndagen tillsammans med Martin, slö promenad ute på lövet. Gick ut till knappelskär för att Martin skulle visa "The happy place" som dom hade hittat. Och det var verkligen ett guldställe! På en klippa, utsikt över havet enda till horisonten och helt lä! Där satt vi och bara njöt i en timma innan vi knatade bort till bilen igen.
På kvällen blev det Sex and the City 1 & 2 tillsammans med Mike, Erik, Emma och Sushi! :D

Jag är helt galet förkyld nu, hostar, snorar och känner mig febrig lite titt som tätt!
Annars mår jag sjukt bra måste jag säga!
Sommaren är på G, jag njuter av mina sista dagar som extra arbetare.
Nu tänkte jag kila iväg till willys för att köpa lite smör så jag kan baka en lite kladdkaka!

Såg för övrigt en bra film precis. Ashton Kutchers nya rulle "No strings attached". Riktigt bra. Hans motspelare Natalie Portman är ju bara för vacker! GALET! Ännu en film med två sjukt snygga huvudroller! ME LIKE

http://cinemovie.tv/cinemovie_new/images/stories/Movie%20Pics/no-strings-attached-movie-kutcher-portman.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0