Lever som fan!

Skön dag trots att vädret svikit må jag säga!

Martin plockade upp mig efter jobbet, vi åkte ut och ställde bilen vid estö sedan knatade vi runt ringvägen och avslutade med att beställe lite sushi. Nam nam tack snäll Martin som bjussar när jag inte har pengar! Han vet ju att jag kommer bjuda tillbaka så! :D
Vi avnjöt vår sushi som vanligt i hans soffa och slängde sedan igång filmen "All abolut Steve". En Sandra Bullock rulle :) Riktigt bra där hon spelar en riktigt irriterade, allvetande tjej som pratar allt för mycket och blir besatt av en kille vid namn Steve. Sen att Bradley Cooper som spelar Steve är as snygg gjorde ju hela filmen lite bättre också!

Imorrn blir det jobb klockan 10 redan (? redan tänker alla som börjar typ 07) Malin visste inte riktigt när jag skulle sluta heller. Så jag får se, blir promenad efter jobbet iaf ! Får se om vi släpar oss runt ringvägen igen och gör en riktig långis av det eller om vi bara knatar runt som vi brukar! :)

Nu blir det sängen iaf!

Natti Natti


http://novembersara.blogg.se/images/2010/all_about_steve_poster_84573698.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0