Jag tror jag är kär!

Små töntig bild men jag orkade inte ta en seriös :D Blev glatt överraskad när jag såg att sport-bh inte var den rosa som jag trodde utan var precis samma nyans som jackan :D HAPPY! Dock var bhn helt sinnessjukt tight men den kanske töjer sig lite. Mina boobs blev helt platta minsann! :P Rör sig inte en millimeter även fast jag hoppar som en galning!

Idag har jag hunnit städa, sola och även sy in en kjol, kreeeeativ tjej!! Får se om det blir den som åker på i morgon!

Nu ska jag ut och inviga kläderna :D Ikväll blir det klädprovning hemma hos Tessilutt och även sleepover :D Wie


Kommentarer
Postat av: sara

Fan vilket snyggt foto där bakom! =D

2011-04-15 @ 20:29:39
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0