Jag hiiiittaaade deeen!

Blue Frill Underwired Bikini Top
Blue Double Frill Bikini Pant
Jag har letat som en galning efter en klarblå bikini. Och nu är den min :D SÅÅÅÅ GLAAAAD!! ;D WIIE
Har blivit ett litet uppehåll i bloggandet nu under påskhelgen minsann..Massor med förkyld och sjuker har jag varit också, men det har inte stoppat mig från att både jobba och ha skoj. Och tji får man för det eftersom jag fortfarande är snorig och hostig.

I torsdags blev det lite spontanfest tillsammans med Tessan och massa andra glada människor. Jag och Tessan började hemma hos henne med lite bubbel, förflyttade oss sedan hem till Sebbe där lite sköna grabbs hängde. Och efter det åkte vi upp till Strömvall och Fisk för att dansa loss! :D Dennis ägde, vi andra var ok!

Fredagen spenderades inne i stan tillsammans med bästa Natalie. Massor med mys i solen och lite shopping!
Sen på kvällen fick jag mitt fina påskägg juu med min nya kärlek:D Älskar sååå mycket!

Lördagen började med en promenad och sedan for jag in till stan tillsammans med Ems och Alexandra! Strosade runt där, inhandlade nya "wannabe convers" (vet inte hur jag ska förklara skon annars) eftersom mina sjöng på sista versen.
Efte det, påskmiddag hos Farmor och farfar. Sedan mötte jag upp Ems och Alex igen för att korka upp lite vin och bege oss till Frida. Det blev häng där och sedan ner på kroken. Efterfest hos Frida men jag sov mest.. Hemma vid 4!

Vaknade idag hemskt bakis runt 9...kunde inte sova så det blev en promenad runt Alhagen med Martin.
Ikväll blir det soffhäng med lite morötter och dipp är det tänkt! :D

Usch långt inlägg! :D Nu...Dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0