i-landsproblem

Hade världens dilemma här när jag vaknade. Kläd-dilemma!

Ska iväg och jobba snart, vilket innebär att man måste vara lite snyggt klädd. Efter jobbet ska jag sedan iväg och gå med Martin. Min första tanke var att "men jag byter bara kläder på jobbet" Men då slog det mig, då måste jag ju bära på de kläderna jag hade på mig när jag är ute och går, inte så skönt. Så det får bli att jag går i vanliga kläder. Valde leggins och ett stort linne. Det funkar ju utmärkt att gå i! Tar med extra skor bara, för dom kan jag ju lämna på jobbet! :D

Igår uppgraderade jag och Martin vårat soffhäng lite. Vi slängde igång lite Mario Kart på Wii! Skit skoj är det när man har en liten ratt man svänger med! :D Jag sög inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra :)

Nej nu blir det lite frulle och fixa matlåda :)

http://www.totalgifs.com/personagens-mario-kart/yoshi-w-birdo.jpg
Vi raceade med dessa figurer, Martin var Yoshi och jag den Rosa- Birdio tror jag den hette:D Och jag hade en rosa motorcykel, så jävla ballt! :D:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0