Hurtbullen!

Sådär då var andra promenaden avklarad för idag. Riktigt skönt väder ute, inte skinande sol men ändå varmt :D

Måste slänga mig i duschen och äta någonting, bara ätit en gång idag, inte så bra för matsmältningen minsann! Åt en riktigt smarrig brunch, ett stekt ägg, lite bacon och någon grönsaksblandning med broccoli, gröna böner (tror jag det heter) bladspenat och sockerärtor! GOTTIS...

Sen blir det ner till Martin som vanligt, mitt vardags häng! :P Tjoho!

Frågan är, vad fasen ska man äta?
Jag är sugen på godis ja!
Tur att Martin fick ett påskägg av Freddie och Erik igår! Fniss!

http://www.godisdirekt.se/virtupload/Godisdirekt/files/p%C3%A5sk%C3%A4gg%20stort%20med%20lock.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0