Walking!

Godkväll!

Dagens första aktivitet blev en lång promenad från mitt hus hem till Sara som bor på sandhamn. Med andra ord en promenad från ena sidan av stan till den andra! Tog mig ca 40 minuter! Riktigt skönt.
Slakade ett tag och sedan följde jag med Sara ner till frissan. Hade tipsat henne om kvinnan som fixat mitt hår dom senaste gångerna. Hon är verkligen superduktig och jättego. Lotta på Salong Hårfin, rekomenderar henne varmt! Och precis som jag trodde så blev Sara kanonfin i håret efter 2,5 timmar! :D

Efter det så våldgästade jag babyface och kikade på Idol och även "the wedding date". Tryckte i mig lite cheeseballs och så bjöds det även på blomkål och dip. Mycket gott faktiskt!
Kom precis hem och här är jag nu! Tänkte nog sova ganska bums, ska bara som alla andra kvällar umgås lite med How I met your mother-gänget!

I morgon är det hooockey, Nynäs vs Huddinge! Date med sötnosTessan som vanligt, wie!
Heja Nynäääs!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

date gillas skarpt! :)

2010-09-29 @ 00:27:31
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0