Tröttis!

Kvällen igår blev inte riktigt som planerat. Jag åkte till Sandra vid 8, fortfarande sjukt trött och sliten. Kom dit, började pina i min bål och vin. Kände mig inte piggare någonstans så jag beslutade mig för att skippa utgången.
Snälla Sazze och Niklas kom och hämtade mig så jag slapp åka tåg:D Taack grabbar!

Dagen har faktiskt spenderats just med dom två mupparna! Niklas lagade i ordning sjukt god mat, han är ju utbildad kock minsann så ni kan ju gissa hur gott det var :D Sedan har det bara varit slak i soffan ! Perfekt söndag!

I morgon har jag körlektion igen, då ska jag passa på att boka in risk 1an och kanske köpa lite körkortsprov till datorn :)

Nu ska jag slänga mig i en välbehövlig dusch sen blir det nog till att krypa ner under täcket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0