Sådär jaaa!

Då är tre av de 4 sakerna avklarade...Städat rummet, läst i körkortsboken och tagit det långa badet!

Nu ska jag bara fixa naglarna lite också:)
Men nu ska jag inte göra samma tabbe som jag alltid gör.
Får alltid för mig att fixa till naglarna precis när man kommer ur badet, iförd badrock och handduk i håret. Problemet blir ju när man är klar och vill klä på sig, fixa håret eller något i den stilen. Då lyckas iaf jag alltid förstöra jobbet man gjort med naglarna för att man är för otålig för att sitta och vänta på att det ska torka!

Juuuste mina nya fina tröjor och handskar kom idag ^^
Den ena tröjan hade jag visst tagit i fel storlek men det fungerar ändå.

Nu ska jag klä på mig och greja, sedan kanske äta nått!




Undrar vem min hemliga beundrare är som skrev den fina dikten??

Kommentarer
Postat av: Tessan

ska du på date eller!? ;D

2010-09-30 @ 20:00:25
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0