Mamma <3



Jag har verkligen ingen aning om vad jag skulle göra utan min fina Mamma! Hon är så himla bra på alla sätt och vis. Hon finns alltid där för mig, hon lagar underbar mat, hon är himla rolig ibland (fast jag oftast inte vill erkänna det) hon skämmer även bort mig allt för ofta egentligen. Hon är helt enkelt världens bästa Mamma enligt mig. Mina barn har tur om jag ens blir hälften så bra som henne!
Jag försöker tänka på att visa henne uppskattning varje dag, men det är lätt hänt att man tar småsaker för givet.
Det är därför jag väljer att ge henne ett eget litet inlägg! För det är det minsta hon är värd!

Du är så bra så jag bara dööör kära Mor!
Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Mams

Men nu blev man ju rörd till tårar, så här på morgonkvisten ! Du är själv så himla gullig och lätt att ha å göra med (för det mesta)! Tack min älskade unge ! Jag älskar dej !!!!

2010-09-19 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0