Uppe med tuppen, nästan iaf

Vaknade första gången vid 7 för att Mr One and Only skickade ett himla sött sms:)

"Vaknade upp av ditt fina leende idag, skön känsla.
 Vacker gumman all there is to say.
 Du vet att du är i mina tankar! Puss"

Jag hade skickat denna bild på kvällen för att jag upptäckte att mitt hår minsann börjar bli himlas långt och att jag faktiskt var lite söt utan smink just detta tillfälle :D




Jag somnade sedan om och blev väckt 08.30 ännu en gång av ett sms. Denna gång från Sara som undrade vad jag skulle göra idag, och vi bokade in en promenad-date. Heela långa vägen runt ringvägen ska vi minsann. Undrar hur man ska klä sig?
Ska väl krypa upp ur min varma sköna säng nu kanske, magen kurrar så bör nog äta någonting iaf innan promenaden.

Tjoho för att Nynäs vann mot V-tuna igår också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0