Så var även denna vecka slut!

Nu var det måndag igen da!

Gårdagen blev riktigt bra, massa härliga tjejer hemma hos fina Emma! God pizza, grönsaker med dipp och roliga lekar! Jag och några glada tjejer hamnade sedan hemma hos Jed sådär runt midnatt. Där drack vi mer och efter ett tag kände jag och Jessica oss busiga så vi skulle smita..MEEN jag var väl ingen bra smitare eftersom jag KASTADE igen dörren så det sa PANG och sen så stängdes den inte ens. BRAA ELIN!

Vi vandrade sedan runt i kylan en stund och sedan mötte vi upp Niklas, Tobbe, Alex och Nathalie och vandrade hem till Tobbe, där blev det dans och massa mys till halv 5 och sedan vandrade jag hem och sov sött i sängen.
Jag såg förestern ut som en tomat hela dagen efter min lilla grillning. Buuurnfeejs blää.

Idag har jag lekt med Jessica, Niklas och Tobbe hela dagen. Riktigt slaksöndag med maaassa film,, trängsel i soffan, chips och cola.
Har varit på sjukt flummigt humör hela dagen, har haft hur många skrattanfall som helst. Sällskapet började undra om jag var hög eller nått :D Älska skrattattaker!!:D

Nu kom jag precis hem, har än en gång smörjt in mitt brända fejs och hoppas på att det brinner lite mindre i huden i morgon. I morrn för vi se vad vi gör av denna vecka!

Tjohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0