Nattuggla!

Det är precis vad min käre vän Jon är. Klockan 23 igår kom han hem till mig!
Jag var färdig för sängen jag, osminkad iförd en feeet tshirt.
Men Nej nej här skulle det inte sovas.. Ut i kylan för att möta upp grabben.
Sedan skulle han minsann ha popcorn och saft, så det fick man ju fixa. 
Vi slängde sen igång filmen SALT. Helt okej film faktiskt.
Klockan 3 fick jag äntligen sova!  Sov längre än vanligt, vaknade typ 11, halv 12. Huuur pigg som helst!

Kvart över 1 var det dags för körlektion. Den gick väl sådär ska jag erkänna. Glömde helt bort att äta frukost så efter ca halva lektionen (45min) började mitt humör dala..Jag blev okoncentrerad, slarvade och jag kände hur irriterad jag blev:P well well..

Idag har jag ingenting speicellt planerat, fixade just min säng. Stackars Jon vaknade upp med asont i ryggen för att han hade sovit i mitten där det typ är en jättehård kant. Jag själv sover ju alltid bara på ena sidan så har aldrig haft det bekymret. Men nu är det iaf åtgärdat och jag hittade ett mysigare täcka i min soffa också:D

Vid 7 tänkte jag möta upp CutiepieTessan för en promenad och sedan kolla på lite småpojkshockey!
Vi behöver uppdatering om vandras liv lite så en promenad blir perfekt!

I morgon ska jag sällskapa Linda hos frissan, agera lite barnvakt till Joline. Fick ett sånt fint meddelande av Linda igår. Eller fint och fint,  jag blev iaf jätteglad!

" Hej hej! Jag tänkte höra om du skulle ha lust
att följa med mig till frisören någon dag och
hjälpa mig passa Joline? Jag skulle verkligen
behöva klippa mig och du var så bra med henne
sist så det skulle kännas tryggt "

Eftersom lilla Linda är lite av ett kontrollfreak så blev jag himla glad att hon känner att sin dotter är trygg i mina händer!:D Kanske ska sattsa på att bli Nanny?:D



Bild från tåget när vi var på väg till haninge sist
Joline tyckte att nitarna på min väska var himla intressanta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0