HAHAHAHHAH

 


HAHAHHA alltså kolla killen i mitten, hur ful och mobbad ser han inte ut??? Han ser inte ett skit.
Bilden är från filmen Year One, alltså jag och min vän DOG av skratt när vi kollade på just den här scenen. HAHAH Skrattar så jag får ont i magen bara jag ser denna bild!


Sitter även och pratar lite gamla goa Via minnen med lilla Adde.A! Vilka som var kär i varandra och ihop, våra vikarier tex Elsa och Marita, Elsa som såg ut som en mus och hoppade och skrek "TYYYSTA" och håret stod åt alla håll och Marita som bara grät. Eller Göran med sina äckliga eksem i hela ansiktet och ögonbryn som stod ut typ 5 cm. Sen hade vi Ulf som såg ut som en gaaalen professor som vi också stängde in i Klassrummet, när han äntligen kom ut var han helt svettig och förbannad som ett bi. När tjejerna i klassen började få tuttar, hur alla var rädda för vaktmästar Ronny m.m m.m! Riktigt roligt!

 


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Joline

Haha, endast vi mammor kan tycka att bajsinlägg är intressanta! :P

2010-10-12 @ 18:17:15
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0