Gubben i påsen

Gårdagen bjöd på lite usel hockey, funderar nu på att bojkotta matcherna tills Nynäs kommit på hur man vinner igen. Mina planer jag hade efter matchen sprack ju olyckligtvis men inte hängde jag läpp för det(tråkigt dock eftersom jag hade sett fram emot det men men).
Jag åkte hem, la mig vid datorn, kände hur rastlösheten steg och steg, klockan var strax efter 22 och jag började tappa hoppat och började fundera på att gå och lägga mig. Mitt från ingenstans kom en räddande vän och bjöd över mig på lite filmkväll:D TAGET!

Vi drog i gång en riktigt konstig rysare, The strangers. Mycket märkligfilm måste jag säga, tre personer som typ höll på att försöka mörda ett par som var i ett hus. En gubbe med en säck över huvudet som förmodligen hade astma eller bara svårt att andas i påsen och sedan två tjejer med dockansikten-maskar. Riktigt märklig film.
Sedan slängde vi i Year One med Jack Black. Garvade läppen av oss till den lilla mobbade, oskyliga killen som var så himla ful! Sådär klockan halv 2 på natten var det helt stört kul.

Sara var förbi en sväng idag på dagen, så bjöd henne på lite käk och hon våldtog min garderob som hon själv ville uttrycka sig och resten av dagen har jag spenderat i sängen typ. Känner mig seg och lite mysig, vet preeeecis vad jag skulle vilja göra men det går ju icke (har förbjudit mig själv och denna gång går det än så länge bra, var tvungen att skicka ett gnäll sms till Catta bara:D hahah)

Snart kommer min fina Jessica hem också:D SOM JAG HAR LÄNGTAT!



Då börjar ett nytt kapitel av skoj och dumheter



Då börjar ett nytt kapitel av Massa skoj och massa dumheter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0