Full fart

Så var det måndag igen då! Veckorna springer förbi verkligen.
Denna vecka bjuder ju faktiskt på någonting speciellt nästan varje dag:D

♥Måndag (idag) : Dagen är oplanerad men i kväll blir det middag och körkortsplugg med Tessan:D

♥Tisdag: Samma där, dagen är oplanerad men på kvällen blir det arbetsintervjun på Sundby Gård 

♥Onsdag: Ar den ända dagen då jag inte har nått planerat, är ju iofs hockey på kvälle. Man kanske pallrar sig dit

♥Torsdag: GILLINGE, gah är så nervös. Varför vet jag inte riktigt

♥Fredag: Fick en liten date förfrågan som skulle bjuda på bowling och bio på Heron. Men Tessan ska ju ha tjejmyskväll då såå jag tror att jag väljer det istället!  

♥Lördag: Jaa då är det ju Halloween, faktiskt så är den oplanerad. Tänkte iaf inte klä ut mig lika extremt som alla andra år. Tänker nog bara vara lite cool ;) Såå får man se vad man hittar på och vart man hamnar :)


Längtar tills ikväll. Kommer dra till Tessan innan hon kommer hem och sätta igång med maten. Ska bli så mysigt att stå i en lägenhet och laga mat igen, I miss it:) Ska bjuda på lite laxpasta tänkte jag :) Och sedan ska vi plugga, blanda nytta med nöja såklart:D




"Du vet, lilla söta Tessan"
Mm så jag beskriver dig lille vän :)


Kommentarer
Postat av: tessan

haha, beskriver du verkligen så? Nu blir jag rörd på riktigt faktiskt. hjärta dig!

2010-10-25 @ 23:47:26
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0