Är det kärlek eller?

‎"Ring ring"
Jag:Heeeeej!
Mr One and only: JUST A SMALTOWN GIIIIIRL LIIIIVIIING IN A LOOOOOONELY WOOOOORLD..
(hela låten skriks i luren) KLICK.......

20 min senare..

"Ring ring"
 Jag: Haaaaalluuu!
Mr: Nu schkka jag schllunga den här fjör diig ooockschå, LyyschNar du baby??
Jag: Jajemen kör hårt !
PUT ON MY BLUE SCHHUDE SHUU AND I BOARDED THE PLAN.....WAAAAKLING IN MEMPHIS...WALKING WHIT MY FEE AAF II FEE FOO BEEE...WOOOOOOOOOOO..
Mr: (efter hela låten) Vischhht va jaa bjaaaa?
Jag: Jaa Jättefint, du är så duktig!
 Mr:Bja riinger dig schen, Puusch!


Full? Va? Han? NÄ aldrig?

Gose da <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

SALONGSBERUSAD.....

2010-10-29 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0