Ahaa ruu

Vilken kväll va! Bowling för hela slanten där jag fan ägde sönder ;) Sedan vidare hem till Catta. Som sagt det var det jag, Catta och 15 killar. Så sjukt bra! Fick kramas med mina favoritkillar Kristian och Robin vilket gjorde mig såå lycklig! Ända fram till klockan 5 satt vi hemma hos Catta sedan tog vi en sväng ut till sorunda för att lämna av Jesper, Kristian och Robin! Hemma igen vid 6 och sedan sov jag sött i min säng.
Trodde lätt att jag skulle sova heeela dagen men efter 6 timmars sömn var ju jag klarvaken :D

Idag ska jag.......aa du vad fan gör man en regnig söndag som denna?
Jag är sugen på taco, igen!
Ska nog ner en sväng till Catta iaf och kramas lite. Sedan vid 8 möta upp Tessan, för vi ska minsann handla inför i morgon då vi ska äta en romantisk middag tillsammans och öva lite körkortsteori.:D Gos!

Min lugna helg blev ju inte riktigt lugn ändå !


Kommentarer
Postat av: Therese

åååhå mysimorgon. :)

2010-10-24 @ 12:48:08
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0