Torsdag alltså!

Igår gjorde i princip absolut ingenting..Gick ner till körskolan och köpte teorikoder var väl det mest nyttiga jag gjorde. Gjorde ett test och gick 47 på det, 52 ska man ju få! Fail..wä


Idag nu på dagen har jag inga planer, fick ett sms av Jessica i morse som frågade om jag jobbade. Men sedan fick man inget svar. Så vet inte vad hon har i kikaren.. Ikväll ska jag och Tessan käka ihop igen och öva lite teori är det tänkt. Fyy vad jag vill ha det där förbannade körkortet nuuuu!

Nyss så styrde jag upp en lite dejt till helgen:D Och det är ju inte med vem som helst heller!!...Det är med världens bästa Sandra Jensson!!:D Så på lördag drar jag dit och gör Södertälje osäkert:) Kommer bli grymt!

Jaha, nehe ska man göra någonting av denna dag kanske.
Funderar på att göra lite teori redan nu:)
Kanske lite mat först?



There´s a time and place for us, we don´t need to rush it. It will come.
When the time is right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0