Tjollihoppsanhej

Provjobbandet igår gick kalas! Det var sjukt lungt men en perfekt kväll att lära sig allt:) Visade sig att jag visste vem kocken var och sedan fick jag jobba med en jättegullig tjej så det var ju skönt:)
Tomas skulle ringa idag och ge lite jobbtider:) Så det är ju jättekul!

Fick även prata med Mr One and Only igår :) Det är inte varje dag längre. Även denna gång sjöng han lite för mig. Både på engelska och SPANSKA, han är en man med många talanger ska ni veta ;) Det blev en smula deap talk också och det uppskattas lika mycket varje gång! Mamma kom även in en sväng i rummet. "Pratar du med "finnen" ? Hahaha Aaa jo det gör jag. "Ja det hörs, du skrattar så mycket"! ;)

Idaag mina vänner ska jaaaag....göra nått bra. Nej jag tänkte nog faktiskt...

♥ Ta mig en dusch
♥ Kanske städa lite grann
♥ Kaaanske dra en runda på stan och kika in hos optikern
♥ Eventuellt åka in till stan och fika med Natalie
♥ Förmodligen kicka some ass på bowlingbanan ikväll



♥Nu blev jag även lite varm i hjärtat när jag kunde framkalla ett och annat leende på en söt lite vän som hade en dålig dag. Usch vad jag gillar att göra männsikor jag tycker om glada:) Wiiieee när dom mår bra så mår jag bra♥
 

Kommentarer
Postat av: tessan

<3

2010-11-05 @ 14:08:17
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0