Tidig morgon

Tjollahoppsan, jag är minsann uppe innan kl 07 på en lördag?!?! Vad är detta?
Det är jobb på Nynäsgården på gång. Blir till att jobbar frukost/lunch idag 07-15.

Igår blev det minsann bio med Jessica och två hockeyrumpor. Paranormal Activity 2 kikade vi på..Det var till en början en rikigt tråkig film men sen när spökena började komma igång var den riktigt obehaglig. Trots det så kunden jag faktiskt sova riktigt bra i natt! Brukar fan alltid ha mardrömmar annars!

Lördag idag alltså, efter jobbet blir det sola med Jessica och ikväll är det lite oplanerat..Det finns lite olika festligeheter att välja mellan. Jag känner mig dock bara sugen på att ligga hemma och kramas framför en gosig film. Men det kommer jag förmodligen inte göra..

06.48...nog sags att börjar knata ner...jag börjar ju ändå klockan 07!


Tjilevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0