Sådärja

Äntligen fick man schemat från Sundby Gård:) Blev en hel del jobbtider faktiskt.
Minst 4 pass i veckan och totalt 22 pass. Mest förmiddagspass, Sweet ;) Jobbar hälften av passen tillsammans med Ellinor, riktigt trevligt tjej och vi kommer förmodligen skratta en hel del kan jag tänka mig !

Det var ju länge sen ja skrev ju, vad har jag gjort för kul sen i tisdags?
Joo jag var ju en sväng till nacka.
Nynäs skulle ju lira mot Nacka, hade inte planerat att gå men sedan fick man chansen att åka med Tessan och hennes friends. Den chansen tog jag och utmaningen blev att göra sig klar på 10 minuter..Jag låg från nerbäddad i sängen utan kläder eller någonting..Så jag flög upp ur sängen, kastade mig i kläderna som låg närmast, slängde på mig lite mascara, borstade tändera och sedan på med ytterkläderna och gick ner till parkeringen. Där plockade Lisa upp mig och Tessan. Hände ju lite tråkigheter på vägen dit dock, lisa fick sin första böter och grejer..Fan vad tack konstapel Daniel..go and fuck yourself!!

Blev några varv inne på Nacka Forum innan vi begav vi oss till Ishallen :) Jäävligt kall ishall hade dom måste jag säga. Vi fick oss många sköna skratt av Nackas fina matchblad som innehöll bilder på alla spelare i Nacka. Jag och Nicole skrattade så mycket så jag fick kramp i magen. Herregud vad roliga människor kan se ut.. Vi fick även 3 trevliga grabbar som grannar på läktaren som olyckligtvis sparkade ut tessans chailatte..mohaha:D Blev riktigt kul det med ^^

Klockan 1 på natten fick jag ett samtal där nej tydligen inte var ett bra svar...så halv 2 lämnade jag huset och knatade ner för att gå på "efterfest". Ölspel med rödvin med två hettsiga människor är = full på 10 minuter. Woop!

Blev sängliggandes hemma i sängen nästan hela torsdagen innan Tessan tog med mig ut på en promenad och sedan lite middag och PH hemma hos henne :)

Idag har jag inte gjort många knop heller vi får se om kvällen bjuder på något mer spännande ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem var det som ringde dig 01? Natten mellan torsdag och fredag ringde min telefon från okänt nummer klockan 01.. Har funderat på vem det var som ringde mitt i natten en torsdag :P Kanske var samma? :P

2010-11-20 @ 20:31:53
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: Linda

Skojade bara, såg att det var natten till torsdag du var ute på röjj! :D Vill du ses någon dag förresten? :)

2010-11-20 @ 20:33:03
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: tessan

hahah, onsdagen var fan svårslagen. Gud vad roligt jag hade. Och så raggade jag också, vilken grejj.

2010-11-20 @ 21:25:36
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

ahahah! Jadu, det var en resa som jag sent glömmer :D

2010-11-21 @ 04:11:27
URL: http://lisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0