Önska önska

Ja man borde ju snart slänga upp lite önskelista inför födelsedag och julafton..
Men det blir inte riktigt nu

Helgen har varit bra, jobbat och kalasat:D Fredags hemma hos Tessan och på lördagen blev det en sväng till storpub. Där träffade man minsann på en fuller babyface som delade ut en riktigt bamsekram och även lilla Stefan som minsann aldrig är ute. Söndagen spenderades hos Sandra i södertälje. Det kom även över två filurer senare som sällskapade oss genom beck-filmen som gick..Den ena killen, mr Roos...snäll kille..jag låg bekvämt i min fotölj, dvs typ upp och ner, med fötterna upp på ryggstödet. Då var det självklart jättekul att lyfta upp mig i fötterna så jag hängde raklång och dinglade...liten kille den där Roos. Bara ca 2 meter och 100kg.

Idag så låg jag och drog mig hos Sandra till halv 12, glodde sedan på tv och åkte hem vid halv 4. Sedan dess har jag inte gjort ett smack..suttit här och lökat. Kikat på mössor har jag gjort också. Måste ju se snygg ut i idre. Jag menar, jag suger ju på att åka, då måste jag ju se snygg och proffsig. Nått måste ju bara rätt.:P

Dom här två mössorna har jag fastnat på. Det lutar åt att jag gillar den blå mest:) Min favoritfärg liksom :D
Men stjärnor är ju också fiiint! Får sugen på den karamellen!




Nu ska jag krypa ner i sängen. Jobb 10.00-16.30 med goaste Ellinor, får se vad vi hittar för knasigt att skratta åt detta pass och sedan möte på Nynäsgården 19.00.

Nattinatti ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0