Klenisarmar

Det var en trött Elin som gick upp igår minsann..trots att det inte var så tidigt ändå..
Det gick kalasbra på jobbet minsann. Jobbade med Ellinor vilket var jätteskönt eftersom hon hade koll på saker och ting eftersom hon jobbade förra året...Nu måste jag ju vara utan henne kväll :(
Jag har fan träningsvärk i armarna efter gårdagen:P Kommer vara fit som fan fram till nyår..GULD ;)

Idag börjar jag 16.30 och slutar... god knows when...får se hur jag kommer hem också. Fööör det går liksom inga bussar så sent ^^:P Det löser sig nog.

Snart ska jag ta mig upp ur sängen och gå ut med hunden en sväng..:D

Hoppas på att det går lika bra idag och sen på lördag blir det jobba förmiddag med Ellinor igen. tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0