Bowling, kom igen Lena och SkedYvanna!

Tjolahoppsan vad skojsig torsdagen och fredagen blev. Satte mig på bussen i torsdags, blev sedan upphämtad av en mindre buss aka "silver pilen" och vi styrde mot Heron City!
Där blev man minsann först bjuden på bowling. Och så sant som sagt så kickade jag ASS!!. Trots plojrunda på slutet så vann jag med 2-1 i serier. Den satt fint och bortförklaringarna från min motstånare flödade ^^ Jag vill säga i mitt försvar att jag faktiskt varnade innan att jag skulle vinna, "det är ingen risk att du vinner Elin" IN YOUR FACE 
Sedan så bjöds der även på bio, Due Date såg vi. Hiiimla rolig film alltså! I princip samma stuk som Baksmällan!
Himla bortskämd blev jag allt. Bowling, bio och en jäkla massa skratt! Jag gillar´t :D

Fredagen börjades med en skön sovmorgon, följt av skjuts hem i en mindre lastbil! :D
Jag mötte sedan upp Linn, vi tog en promenad, en french hotdog i svandamsparken och sedan landade vi i varsin soffan. Kollade lite Top Model och facebook ^^

Stax efter 6 blev jag upplockad av Kristian, Robin och Yvanna för att åka och äta lite Thaimat och efter det så skulle det ställas till med festligheter hemma hos Y. Det blev en hejdundrande fest med massor med roligt folk från gamla klassen, rökeriet m.m, på tok för hög musik, dans och spel. Till och med Victor och Micke kikade förbi när jag nämnde att det skulle bjudas på korv med bröd!  halv 6 kröp tillslut Jag, Yvanna och Kristian ner i Yvannas pappas stora säng och sov sött.
Sötast sov nog Yvanna som låg som slickad längst min kropp och skedade. På morgonkvisten så vilade hon även huvudet mot min axel. Himla mysig tjej det där :D HAHHAHAH

Nu på eftermiddagen har vi haft släkt här eftersom bror min fyllde år i veckan. Det hat bjudits på god mat, jordgubbstårta, gifflar m.m.

Nu är frågan... Vad händer ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0