Mitt i veckan

Lönen kom ju igår trots allt och jag blev glatt överraskad:)
Det var ju ingen feeeeting lön egentligen men för mig var det de faktiskt!

Mamma och Pappa kom igår och pulade lite hemma hos oss:) Pappa satte in hyllor i garderoberna och mamma gick och små plockade lite, diskade, torkade golven och planterade om blommor!
Undrar om jag har världens bästa föräldrar kanske?

 


<3 Mamma och Pappa!



Idag bär det av till bauhaus med Fredrik och kika på lite balkongmöbler och kanske färg till badrummet.
Och en liten hemlis också såklart:) Fredrik plockar mig i haninge så drar vi dit! Undrar om vi glider in på någon annan affär också, vi behöver verkligen galgar!

Sådär ja nu är alla tjejerna här, uh bara en kvart sen idag, framsteg ;)



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0