Idag börjar det!

Idag kommer dom och sätter in fläkten som ska torka upp vattenskadan i vårat sovrum.

Igår var vi ju som sagt på bauhaus, och vi bestämde oss för ett par ute möbler. Det kommer förmodligen att bli trångt men seriöst, två fotöljer, en soffa och ett bort i svart platsrotting inklsive kuddar 3995:- Det är ju som hittat!
Det var tillfälligt slut i affären men skulle komma in i morgon, så jag tänkte ringa och reservera idag så åker vi och hämtar det på lördag är det tänkt.

När vi kom hem var det bara att sätta igång att vika och lägga in alla kläder i garderoberna.
Jag upptäckte att jag faktiskt har sjukt mycket kläder och skor, nu har jag en garderob med 3 hyllor där jag har det mesta av kläderna jag använder till vardags+ en trådback med 4 "korgar" + en garderon där det är typ 2 hyllor, sedan har jag den största delen av två garderober där man hänger kläder också. Sedan upptäckte jag att jag 35 par skor
Fredrik har alltså EN garderob med 4 hyllor + typ en 3del av hänggarderoben.

Här kan ni se möblerna, man får bläddra fram 3 klick sen är det de svarta möblerna med vita kuddar för 3995:-
http://www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v18/?page=1&mode=50&noConflict=1

Jag har en väldigt vacker stämma idag, låter som en gammal wisky, cigarr gubbe. Tänkte vänta på Numan och se vad han säger :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0