Engångs spya?

Igår natt vaknade jag kl 3 och mådde sjukt illa, låg vaken en stund men kände sedan att någonting var på väg upp. Blev en springtur till toan, uschi!
Kunde sedan inte somna in innan klockan ringde vid 6. Skrev till Johanna och blev tvingad att stanna hemma!
La mig då i soffan och efter en stund sov jag sött till tvn :)

Senare på dagen blev det thai med Fredrik och Kalle:)

Resten av dagen bestod av, solning på balkongen, städning, tvätta, rensa ut garderoben i hallen och slänga in lite av mina kläder där!

Idag fick jag lite sovmorgon också. :)
Ska försöka ta mig iväg till HM idag och göra klart presenten till Sandra:)
Längtar som fan till lördag! Kommer bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0