Åter igen Burr!

I morse när jag vakna, drog upp min rullgardin så såg jag bara regnet östa ner, DÅ blunda jag och nynna på en melodi som handlar om det bästa jag veet! SOMMAR, SOMMAR OCH SOL.

Nästan så iaf, jag nynnade inte, utan snarare morrade!
Idag klädde jag på mig ordentligt iaf, men då hade busschauffören bestämt att det skulle blåsa kallt som fan inne på bussen, antagligen från acn..så jag fick sitta och huttra idag med..
Bussarna har inte riktigt fått kläm på det där med ac ännu tror jag. När det är varmt ute då blåser det ingenting från fläktarna och man håller på att rinna bort, och när det är kallt blåser det som fan så man verkligen sitter och fryser.
Japps, dagen I-landsproblem!

Nu sitter jag här på jobbet. Jag fick öppna denna vecka eftersom Johanna är och glassar i Turklandet! (turkiet)
Helt ensam är jag nu och vi började för 25 minuter sen, seriöst som fan?
Kan ju även vara så att jag missat någonting, som att Josefin har nått matteprov, Saga kanske är sjuk?
Vad vet jag!

Ingen lön inkommen ännu heller så jag väntar med spänning:)
Idag blir det tvättstugan och förhoppningsvis kommer mamms och papps och fixar in hyllor i våra garderober.

NU kom Josefin, en halvtimma sen! perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0