Kanske är på tiden..

att jag bloggar lite. Det har hänt endel sedan sist.
Vi bor nu på ny adress, vahltornsvägen, bara tillfälligt än så länge.
Så nu är det lådor och grejer överallt. Vi har alltså flyttat in tillsammans med Iwan, som ska flytta in till stan här om någon dag så just nu står våran säng i vardagsrummet och är omringad av massa lådor:P
Anledningen till detta är att Pär som vi hyrde lägenheten av innan hittade en köpare så då flyttade vi ut så fort vi kunde. Det var ju sjuk tur att vi kunde flytta in här, annars hade man fått bo hos mami och papi:P
Dom är för övrigt i teneriffa nu dom jävlarna :S Jätteorättvist!!
Mitt liv ser dock ut som vanligt, jobb och för lite träning. Men nu har jag iaf träningvärk från allt kånkanade på lådor upp och ner för trappor:D Riktigt skönt faktiskt:D
Juuuste vi har fan badkar nu också, ett riktigt stort också faktiskt:D I´m in heaven. Så det första jag och Handsome gjorde när vi hade flyttat klart det mesta första dagen var att vi tappade upp ett bad, tände ljus och delade på en flaska rött! Sååå sjukt mysigt Wiie!
Idag står det uppackning på schemat, 3 kartonger har jag fått upp, då var det bara 10 kvar. Vi hade sjukt mycket mer saker än var vi trodde. Iofs tog bara mina kläder 3 kartonger + 2 ikeakassar och då hade jag dessutom rensat ut 1 ikeakasse, sick!
Sedan ska vi nog på middag hos Handsomes föräldrar sen också om jag förstod det rätt!
Dom är förresten mycket gulliga, igår kom det förbi med två kassar fyllda med godsaker, entricot, köttfärs kassler, kotletter, min favorit ost (blå gourme) brieost, salami, tacogrejer, mumsmums, kaffe m.m.! Så det går ingen nöd på oss inte här i "Casa el Marta" som herr Iwanowski kallar det:)
Oliver, kissekatten som vi har, did I tell you that? I vilket fall, han trivs som fan, han gnäller ingenting, han sover bredvid mig i sängen och är allmänt nöjd! AWESOME
Sådär gottfolk så har ni fått lite uppdatering, om någon orkar läsa ens!
Jag får bjuda på lite bilder sen när vi kommit i ordning och Handsome har packat upp sin dator så jag kan skicka över bilder från telefonen!

Kommentarer
Postat av: ems

haha, så weird att ni bor där! och mysigt :) ta vara på badkaret!

2010-03-10 @ 22:21:53
URL: http://quistiz.blogg.se/
Postat av: Mamms

Ja, vilken MARDRÖM om ni skulle va TVUNGNA o flytta hit !!! Oj, va ni sku liida ;)

2010-03-12 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0