Fullt ös!

I fredags så åkte och köpte utemöblerna till balkongen (ballen som fredrik säger).
Blev hemma i Fredags med pågrund av min dumm hals.
När vi kom hem upptäckte vi att man var tvungen att montera ihop skiten också. Absolut inte min starka sida alltså. Jag har inte riktigt tålamod för sådana sysselsättningar! Men ihop kom dom efter många om och men.
Var väl kanske för att Fredriks mamma och pappa kom förbi!

Männen skruvade på balkongen medan vi kvinnor tog oss några glas rött i köket!

 
Kolla jag fick iaf ihop den så långt!


På lördagen blev det till att fira Pappa som fyllde 50år den 27/5. Mamma bjussade på supergod mat och även denna dag blev det massor med vin!
Pappa hade önskat sig en skruvdragare så jag kirrade en från Bosch till han. Hoppas den dög!:)
Vi passade även på att fira morsdag. Mamma fick en liten dikt av mig, vilket hon hade önskat sig!:)



Klockan 6-7 kom Markus och hämtade oss. Vi åkte förbi oss och hämtade lite öl och jag bytte kläder och sedan vidare hem till Markus. 
Där blev det slak och det var inte riktigt det mitt humör ville göra. Så det blev massutskitt och det resulterade i att jag mötte upp Rewa o co och gick ner till freja. Där mötte jag fejjor som var lika fulla som jag och vi skrattade massor.. gulliga E och K bjussade på dricka också. Ibland har man tur! 

Stax efter 12 kom även Fredrik ner och vi drog sedan vidare till Bedaröbaren och dansade massa!
Vi drog väl en stund innan stängning, hoppade in i en taxi med en bamse korv i haden och somnade sedan som en stock hemma


Söndagen bjöd på 14årskalas och lite fotbollsmatch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0