Hm

Undrar om man ska ta och lägga ner denna lilla blogg! Stackars mina läsare som flitit besöker trotts att jag inte uppdaterar:P Yeeees you looove me:D
Nyår var väl den senaste händelsen man vill berätta om! Vi befann oss inne på frejgatan hemma hos Stina och Marcus. Jag klädd i en superfin längklänning och Fredrik i en glansig kavaj. Temat var Hollywood och jag är riktigt nöjd med outfitena:) Det bjöds på supergod mat, allt lagat från grunden av Stina (aa markus var väl säkert med på ett hörn också) Tovlslaget firades i någon park tillsammans med många glada människor och massa skumpa!
Vi tog oss tillbaka till Hammarby sjöstad, där Scheriffen nu bosatt sig, runt halv 4! Så jag, Fredrik, Tobbe och Scheriffen somnade sött i han superfräscha etta:)
Dagen efter tog jag och Fredrik en liten promenad och käkade lite burgers!
Klockan var väl närmare tre när vi for hemåt!
Den 4 nu var jag tillbaka på jobbet som vanligt och dagarna flyter på.
Träning är mitt nyårslöfte och det ska starta på måndag i form av gymkort med Johanna och Calle!
Jag ska snart ta mig ut på en promenad och rensa tankarna lite tänkte jag!
Väntar på bilder från nyår. Klumpig som jag är så glömde jag ju kameran hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0