sjuk?

I morse var jag sjukt trött och kände mig riktigt hängig. Somnade på två sek på både tåget och bussen. Slitit som fan på jobbet då jag var ensam och hade 50 gäster.Mycket mer jobb än vad man är van vid. Var helt slut. Men fick faktiskt beröm av chefen idag (kors i taket)!! Skönt att det bara var en sittning också.

Mötte upp bästaste Tessan i haninge och vi sällskapade hem. Hon hade minsann köpt en födelsedagspresent åt mig, kan man bli sötare eller? Hade jag verkligen inte förväntat mig:D Nu är jag riktigt nyfiken. Bara en dag kvar sen är man inte tonåring längre. Shit!
Inget firande är inplanerat ännu dock. Funderar på att sova i Villan då för jag jobbar kväll först och sedan förmiddag dagen efter. Sen får vi se om jag orkar hitta på något på lördag kväll där. Vem vet kanske bara drar till Roos och Jockes fest i nykvarn. Jocke fyller ju år samma dag som mig och Roos den 17/12..

Jag är riktigt seg alltså, sov två timmar här för någon timma sen vaknade vid halv 9. Ändå är jag trött nu. Ska bli skönt med sovmorgon i morgon. Jag är hes för tillfället men hoppas på att det går över till i morgon. Då kommer ju hela familjen till jobbet och käkar lite julbord. Då vill man ju gärna ha fräsch hals så dom får höra mig sjunga lite ^^

Gee mig sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0