Jag har inget liiv längre

Fyy man bara jobbar heeela tiden.. Igår var det ju faktiskt min 20års dag :) Dagen innan det var ju familjen och käkade julbord. Dom lyckades skämma ut mig lite när det fick hela matsalen att sjunga "ja må hon leva" för mig också! Gulligt värre

Gårdagen spenderades mestadels på jobbet men på förmiddagen så bjöd faktiskt tessan mig på lunch! Jag fick en present också, ett par JÄTTEFINA tofflor :D Även Lisa kom och sällskapade och jag fick en present av henne med!! Riktigt oväntat faktiskt. Ett supergulligt armband från Snö of Sweden! Blev så himla glad, världens sötaste tjejer! <3<3
Sedan åkte jag iväg till jobbet, där fick man många grattiskramar och sedan blev det mys med film och tårta i villan med Kim, Agnes, Annika och Robin :) Icke att förglömma, finaste Natalie ringde ett antal gånger och sjöng så vackert för mig:)
Sen fick man ju massvis med fina sms och inlägg på facebook! Man blir såå glad:D

Idag har jag mått ganska kasst, ville inte alls gå upp i morse när resten av folket fick sova vidare. Men jag jobbade med Ellinor så det var kul ändå. Men jag har riktigt hängig och jag kände att jag gick i slowmotion!

Juuuste, Jag fick ett samtal från BlomsterSnäckan i nynäs igår om att jag hade fått blombud. Det var visst lilla Micke som hade varit i farten :P Jag hittade även ett paket från bror Andreas på sängen nu när jag kom hem. Det var den fina jackan jag hade önskat mig :D:D:D:D:D:D Blev såååå glad wiiieee!!! :D

Tänkte uppdatera med lite bilder på presenterna någon dag när jag har tid och ork!
Nu bjuder jag bara på hur snygg jag är just nu i min smurfblåa mjukisdress och fina tofflorna från Tessan :D

Såå söötaa!!! Med små rosetter på knapparna:D ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0