Helg nu da?

Jajemen, idag börjar minsann min helg. Ledig nu söndag och måndag.
Helgen har varit lugn och skön om man bortser från jobb. I fredags var jag ensam med 40 gäster på nedervåningen, vilket inte är så himla trevligt. Det tar alltid längre tid att få ut det man behöver där nere men det gick fin fint ändå. Slutade vid halv 12 och var hemma halv 2. KUUUL.

Lördagen började med fika hemma hos bror Jonny som minsann fyllde år, hela 27 barre blev han.
Min födelsedag kom även på tal och det bestämdes att hela familjen minsann skulle komma och käka julbord hos mig på jobbet den 14de, alltså dagen innan den stora dagen. Det är ju alltid trevligt :)

Efter fikat begav jag mig till jobbet åter igen. Fullproppat med folk var det idag och jag blev än en gång lämnad ensam när det andra sprang iväg och sjöng och fick springa som en skållad råtta fram och tillbaka. "Du fick springa litegrann där, skön du är som ser glad ut hela tiden iaf" sa Jonna när det äntligen började lugna ner sig lite och det andra kom tillbaka. Jag fick därför gå tidigare än de andra. Redan klockan 22.00. Och dessutom fick jag upphämtning på jobbet också. GULD värt! :D

Idag tror jag att det blir till att åka till södertälje igen. Min vanliga söndags syssla:D
Ska ta och städa innan bara. :D

Hittade faktiskt en liten film från jobbet på deras hemsida..check it out;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0