energinivå 0

Riktigt bra kväll igår. På bedaröbaren, kors i taket! Massa trevligt folk ute, jag var sjuuukt taggad. Fick träffa fina Robin igår också, dock så får han minus för att han dissade mig och drog till stan. Jag gjorde en riktigt schysst vurpa i tessans vardagsrum och såg ut som en riktigt trash när jag vaknade. Precis somdet ska vara.

Idag har jag mått sjukt bra, släkten har varit här och firat mig. Vi åt mumsig mat och hemmagjord prinsesstårta:D
Jag fick en ny icurl av Jonny(min gamla gick söönder förut ju) och så fick jag en riktigt snygg röd klänning av faster :D Senare på på kvällen så doog jag sov en stund, nu ska jag slänga mig i duschen och sen soova..Back to work i morgon och på tisdag blir det frissan :D LÄäääängtar!!

Förmodligen en av världens skönaste killar!
Minus för dig att du bor i norge!

En tröttis Elin i nya klänningen och blommor från farmor och farfar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0